loading...
کلاس عاشقی
معین بازدید : 4 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

 

 

این روزها با پیشرفت هر چه بیشتر علم و تکنولوژی محققان با بررسی هایی که بروی آب آشامیدنی ما کرده اند متوجه شده اند آبی که هر روز می نوشیم دارای مقادیر زیادی املاح است که در مصارف طولانی مدت و دراز مدت می تواند بسیار خطر ناک و مضر باشد.همچنین به تازگی فهمیده اند که همین کلر زنی که به آب انجام می دهند به خاطر سمی بودن  ماده کلر باعث می شود تا در دراز مدت نیز برای انسان مشکلات بسیار گسترده ای را بوجود آورد.حال فکر چاره ای باید کرد و تا دیر نشده باید جلوی این همه ماده سمی به بدن را گرفت.یکی از بهترین روش هایی که ما توصیه می کنیم استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی است. شما با وجود این دستگاه براحتی می توانید آبی کاملا تصفیه و یکدست را دریافت کرده و دیگر نگران وجود املا درون آب نباشید.

 

 

آیا می دانید طبق آخرین تحقیقاتی که کرده اند متوجه شده اند وجود کلر در آب باعث ایجاد سرطان در انسان می شود.پس چرا تا هنوز فرصت باقیست به فکر سلامت خود و اعضای خانواده تان نیستید؟ شما با صرف هزینه ای اندک و با تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی می تواند تمام نگرانی های موجود را از بین برده و سلامتی را به خود و خانواده تان هدیه دهید.ما در فروشگاه سامان خرید  یکی از بهترنی و با کیفیت ترین محصولات تصفیه آب خانگی را برای شما در نظر گرفته ایم و می توانید تنها با چند کلیک اقدام به خرید این محصول نموده و بعد از دریافت ان وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

دستگاه تصفیه آب خانگی با استفاده از تکنولوژی نانو که یکی از اخرین و به روز ترین تکنولوژی های دنیا است می تواند با بالاترین کیفیت موجود آب را برای شما تصفیه نماید و تا ۱۰۰۰۰ لیتر می تواند این عمل را با کیفیت بسیار بالا و مانند روز اول انجام دهد. شما کافیست تا این دستگاه را بروی شیر منزل خود نصب نمایید و از این پس براحتی آبی گوارا و بدون املاح را در مصارف مختلف خانگی استفاده نمایید.این دستگاه در دو مرحله عمل تصفیه را به خوبی انجام می دهد. در مرحله اول با استفاده از کارتریج  سرامیک عمل تصفیه انجام شده و در مرحله دوم که مهمترین قسمت است با استفاده از فیلتر نانو این عمل انجام می شود.

کافیست تا همین الان با شماره تلفن های ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ و یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام نمایید. ما دستگاه تصفیه آب خانگی که برایتان ارسال می کمنیم دارای گارانتی بوده و به صورت ۱۰۰% تضمینی عمل  تصفیه را انجام می دهد.همچنین ما کالای خود را  برای اینکه مطمئن باشیم سالم و صحیح بدستتتان می رسد  تا رسیدن به دست ما گارانتی کرده ایم و چنانچه هر گونه عیب و ایرادی برای /ان در حین ارسال و بسته بندی رخ دهد به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.

 

 

همین الان هم دیر است باید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تهیه این دستگاه تصفیه آب خانگی نموده و آنرا بروی شیر آب منزل نصب نمایید و دیگر آب با املاح و کلر زیاد را به خورد خود و فرزندانتان ندهید. علت بسیاری از بیماری های عجیب و غریب امروزی که مشاهده می کمنید می تواند مصرف همین آب باشد. میزان کلر موجود در درون آب ممکن است  به نظر شما چیز مورد داری نباشد اما بدانید که مانند سمی می ماند که به تدریج وارد آب مرده ایم و در حال از بین بردن بدن و سلول های ایمنی ما می باشد. و این یعنی خمدمان به استقبال یک مرگ تدریجی رفته ایم.همین الان با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و نصب ان  خیال خود را از بابت نکرانی های این چنینی راحت کنید و نفسی به راحتی بکشید.

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و پنجم خرداد 1393ساعت 11:6  توسط نیلو  |  نظر بدهید

قصه های قدیمی

خرید کیف آلوما والت

 

 

 

یکی از مشکلاتی که شاید خیلی ها با ان مواجه شدیم و دست اخر هم راه حل مناسبی برایش پیدا نکردیم از بین رفتن کارت های الکترونیکی مانند عابر بانک ها و کارت سوختمان می باشد. این کارت های به محض برخورد با امواج مغناطیسی می سوزند و باعث می شود تا ما را دچار مشکلات بعدی نمایند.به همین منظور امروز می خواهیم به شما خرید کیف آلوما والت را پیشنهاد کنیم.این کیف که به تازگی وارد بازار شده است دارا خصوصیات منحصر به فردی می باشد.اول اینکه کاملا ضد امواج مغناطیسی طراحی شده است و محافظ خوبی برای کلیه کارت های الکترونیک شما می باشد.

دوم اینکه این کیف ضد ضربه بوده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است.بدنه آلوما والت از جنس آلومینیوم بوده و به این راحتی ها در مقابل ضربات آسیب نمی بیند.همانطور که در تصاویر هم مشماهده می کنید اندازه و حجم این محصول به اندازه کف دست بوده و در عین کوچک بودن اما دارای جای نگه داری مدارک زیادی می باشد.شما برایخرید کیف آلوما والت کافیست تا همین الان دکمه خرید پستی کنار محصول را کلیک کرده وس فارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه کالا به دستتان رسید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.همچنین ما شرایط ثبت سفارش به صورت تلفنی را نیز فراهم کرده ایم و کافیست تا با شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس بگیرید.

 

 

یکی دیگر از خصوصیات مهم این محصول ضد آب بودن ان است شما با خیال راحت می توانید /آنرا بشویید بدون اینکه حتی یک قطره آب درون ان نفوذ کند.بله با توضیحات بالا به نظر میرسد خرید کیف آلوما والت می تواند از هر جهت مقرون به صرفه و با رازش باشد. کیفی که هم آقایان و هم خانم ها می توانند از آن استفاده نمایند و در رنگ بندی های مختلفی نیز به بازار عرضه شده است.کافیست تا در هنگام ثبت سفارش بگویید که چه رنگی برایتان ارسال گردد.

 

 

 

ما این محصول را از بهترین جنس موجود در بازار تهیه کرده ایم چرا که نمونه همین کالا را می توان با قیمت ارزان تر اما به صورت تقلبی و بی کیفیت از سایر فروشگاه های دیگر نیز تهیه کرد.سامان خرید کلیه محصولات خود را قبل از ارسال تست می کند و بعد از اطمینان از سلامت انها اقدام به ارسال برای مشتریان خود می کند.پس با خیال راحت می توانید در هر کجای کشور هستید خرید مطمئن و بدون دغدغه را با ما انجام دهید.یک پیشنهادخوب دیگر نیز برایتان داریم و ان این است اگر به دنبال یک هدیه خوب هستید و دوست دارید تا کادویی شیک و  منحصر به فرد را به عزیزان خود دهید باز هم ما خرید کیف آلوما والت را پیشنهاد می کنیم.چون اولا کیف پول و جای مدارک تقریبا چیزی است که بدرد همه می خورد و واقعا قابل استفاده است ودوم اینکه قیمت مناسب ان باعث می شود تا شما براحتی اقدام به تهیه این محصول نمایید.

 

 

 

 

از این کیف کوچک برای نگه داری انواع کارت های مغناطیسی-کارت های عابر بانک و مدارک و حتی نگه داری پول نیز می توانید استفاده کنید. خانم ها بیشتر علاقه مند به خرید رنگ قرمز هستند و آقایان نیز رنگ مشکی را بیشتر پسند می کنند .شما نیز بر اساس سلیقه خود هر رنگی که خواستید را در هنگام ثبت سفارش اعلام کنید تا همان کالای مورد نظرتان برای شما ارسال شود.همکاران ما در سامان خریدسعی کرده اند تا با تهیه کالاهایی مرغوب و پشتیبانی به موقع  توانسته باشند رضایت خاطر شما را جلب نمایند و امید داریم تا در این راه هر روز بهتر از دیروز عمل کنیم.

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و پنجم خرداد 1393ساعت 11:5  توسط نیلو  |  نظر بدهید

خدمتی شایسته و بایسته

ماشین ریش تراش فیلیپس

 

 

 

تقریبا اکثر آقایان هر روز و یا هر یک روز در میان با اصلاح صورت خود دست و پنچه نرم می کنند.عده ای با تیغ و عده ای با ژیلت و …. اقدام به اصلاح صورت می نمایند. اما بهترین روش برای این کار استفاده از یک ماشین ریش ترالش با کیفیت می باشد و ما به شما ماشین ریش تراش فیلیپس را پیشنهاد می کنیم. این محصول می تواند تجربه ای بی نظیر را در اصلاح صورت به شما دهد. شما در کمترین زمان ممکن و با کمترین دردسر بی انکه نگرانی زخم شدن صورت خود باشید می توانید اصلاحی در حد یک تیغ را از این ماشین ریش تراش توقع داشته باشید.همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید این محصول دارای سه تیغه بوده که براحتی بروی پوست صورت حرکت می کنند و دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند.

 

 

همین نوع طراحی تیغه های در ماشین ریش تراش فیلیپس یکی از بزرگترین علت های موفقیت این محصول در میان سایر محصولات مشابه دیگر است. قدرت برداشتن موهای ریز از روی پوست و سپس اصلاح ان یکی از مهمترنی خاصیت های این ماشین می باشد. همچنین قدرت بسیار بالا و صدای بسیار کم از دیگر خصصویات این ماشین ریش تراش معروف است.شما اگر می خواهید برای یک بار از شر دردسر های اصلاح با تیغ و ژیلت و ماشین های بی کیفیت راحت شوید حتما و قطعا پیشنهاد ما استفاده از ماشین ریش تراش فیلیپس است.

یک بار هزینه کنید و یک عمر از ان استفاده نمایید بدون هیچ دغدغه و نگرانی.ما این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب و سود کم در فروشگاه سامان خرید قرار داده ایم و امکان خرید پستی را نیز برایتان فراهم کرده ایم.کافیست تا بروی دکمه کنار محصول کلیک کرده و اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.این محصول را همراه با یک جعبه محافظ و یک برس  جهت نظافت تیغه های ان از ما دریافت خواهید کرد.ما برای خریدارانی که اقدام به تهیه ماشین ریش تراش فیلیپس از سایت ما کرده اند خدمات گارانتی و پس از فروش نیز در نظر گرفته ایم بدین صورت که اگر در حین ارسال کالا برای محصول آنها اتفاقی رخ دهد ما بدون هزینه به صورت رایگان آنرا برایشان تعویض خواهیم کرد.

 

 

همچنین ما کیفیت محصول ارائه شده در سامان خرید را به صورت ۱۰۰% تضمین خواهیم کرد. چرا که مشاهده شده است محصولاتی بی کیفیت وتقلبی با همین شکل و با قیمت های ارزان تر در حال فروش هستند که اصلا نمی توان  یک اصلاح صورت خوب را با انها تجربه کرد. پس به خاطر چند هزار تومان ارزان تر هیچ وقت به دنبال اجناس بی کیفیت نروید.ماشین ریش تراش فیلیپس که ما به شما می دهیم  از بهترین تیغه ها و موتور  ساخته شده و تا مدت های بدون انکه احساس کندی در تیغه ها نمایید می تواند بهترین اصلاح صورت را با ان تجربه نمایید.صورتی یک دست و صاف تنها با یک ماشین ریش تراش خوب امکان پذیر است.

 

 

در ضمن برتری استفاده از ماشین ریش تراش فیلیپس به جای تیغ و ژیلت در این است که شما  هیچ وقت  صورتتان شکسته نخواهد شد اگر از این ماشین برای اصلاح استفاده نمایید  ام د ر دراز مدت با استفاده از تیغ و ژیلت آسیب های جبران ناپذیری به .پوست صورتتان وارد خواهید کرد که باعث پیری زود رس و شکستگی در ان خواهد شد اگر قدیم ها را نگاه کنید خواهید دی که آن زمان ها چون مرسوم بوده بیشتر از تیغ مکینه برای اصلاح صورت خود استفاده می کردند  الان همه دارای صورت های شکسته و. پر از چیم و چروک شده اند. در حالیکه اگر اروپایی ها را ملاحضه کنید به دلیل اینکه بیشتر از ماشین های ریش تراش با کیفیت برای اصلاح صورت استفاده می کنند این مشسکل در انها کمتر به چشم می خورد.پس همین الان شما هم با تهیه یک ماشین ریش تراش فیلیپس به تمام مشکلات  و دردسرهای اصلاح با تیغ پایان دهید و از این پس در همه جا و هر زمان که خواستید از این ماشین ریش تراش استفاده نمایید.

 

 

محصولی که کم حجم و سبک بوده و با برق شهری شارز می شود و بهدرد مسافرت ها نیز می خورد و می توانید به دلیل وجوئد صدای کم موتور ان در هر زمانی که خواستید بدون اینکه کسی از صدای ان ناراحت و اذیت  شود استفاده کنید.این ها تمام  مزیت های محصولات کمپانی فیلیپس هستند که  برتری این برند را نسبت به دیگر برند ها نشان می دهد.

 

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و پنجم خرداد 1393ساعت 11:5  توسط نیلو  |  نظر بدهید

یه دوست مهربون

ژل افزایش دهنده قد

 

 

 

شاید شما هم گاهی اوقات درگیر این موضوع شده باشید که اگر کمی قدتان از  چیزی که الان هستید بلندتر بود بهتر می شد و شاید اگر فقط چند سانتیمتر بلند تر بودید بسیاری از مشکلات شما برطرف می شد.اولین فکری که هر کسی می کند این است که به دنبال قرص ها و داروهای افزایش قد باشد .خوب نفی نمی کنیم و نمی خواهیم بگوییم که اصلا این  قرص ها کارایی ندارند و دروغ هستند اما اولا باید هزینه های بسیار زیادی را انجام دهید و دوم اینکه منتظر عواقب آن نیز باشید.ما امروز روشی را می خواهیم به شما معرفی کنمی که با استفاده از ان براحتی و در همان لحظه افزایش قد ۵ سانتی متری پیدا خواهید کرد.شما می توانید از ژل افزایش دهنده قد استفاده نمایید و بدون اینکه کسی متوجه این موضوع شود از این پس هر جا که می روید همه شما را بلندتر از  ان چیزی که قبلا بوده اید خواهند دید.

 

 

نه عوارضی و نه هیچ گونه مشکلی برای شما پیش خواهد امد و براحتی می توانید در هر سنی که هستید چه آقا و چه خانم از ژل افزایش دهنده قد استفاده کرده و به ان چیزی که می خواستید راحت تر از حد تصور دست یابید.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان به این محصول شرایطی را فراهم کرده ایم که می توانید تنها در چند لحظه اقدام به سفارش این کالا نمایید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت کنید و در عرض چند روز آنرا دریافت نمایید.کیفیت ژل افزایش دهنده قد عرضه شده در سامان خرید درجه یک بوده و به صورت تضمینی خدمتتان ارائه می گردد.

 

 

 

 

این محصول دارای درجات کیفی مختلفی است و متاسفانه کالاهایی با کیفیت های بسیار پایین نیز در حال عرضه شدن در بازار هستند پس هنگام خرید مراقب باشید که از کدام فروشگاه اقدام به خرید می کنید.ما  تضمین می کنمی اگر محصول فوق دچار مشکل و خرابی بود انرا به صورت اریگان برایتان تعویض کنیم.نحوه استفاده از ژل افزایش دهنده قد بسیار راحت است و همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید کافیست تا انرا درون کفش های خود قرار دهید و بدون اینکه در راه رفتن شما تغییری ایجاد شود و مشکلی برای شما بوجود آید و بدون اینکه کسی متوجه شود می توانید از ان به هر اندازه که خواستید استفاده نمایید.

 

 

خوبی این محصول این است که علاوه بر اینکه در راه رفتن شما مشکلی ایجاد نمی کند بلکه حالت و فرم آن طبی بوده و  راه رفتن را برای شما راحت تر و لذت بخش تر خواهد کرد.برای سفارش تلفنی این کالا نیز می توانید همین الان با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما بگویید.همچنین از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه بسیار خوب برای دوستان و عزیزانی که فکر می کنید دوست دارند تا قدشان چند سانتی بزرگتر شود استفاده کنید.هم هزینه ان مقرون به صرفه است و هم کارایی بسیار بالایی دارد و قطعا همه از ان استقبال خواهند کرد.

 

 

 

شما به جای صرف هزینه های زیاد و تلف کردن وقت خود برای روش های شیمیایی  می توانید در چند لحظه تا ۵ سانتی متر افزایش قد را تجربه نمایید و برای همیشه بدون اینکه کسی متوجه شود از ژل افزایش دهنده قد در مکان های مختلف استفاده نمایید.مثلا در مراسم عروسی و مراسمات مختلف که دوست دارید جذاب تر و منحصر به فرد تر باشید می توانید از این محصول استفاده نمایید.شما در استفاده از این کالا هیچ محدودیت سنی ندارید و برای هر نوع کفشی نیز می توانید از آن استفاده نمایید.طرز استفاده از آن نیز فوق العاده راحت بوده و مانند کفی های کفش انرا درون کفش های خود می بایست قرار دهید.دیگر برای همیشه با کوتاهی قد خداحافظی کنید چرا که با داشتن ژل افزایش دهنده قد رسیدن به این آرزو نه تنها یک رویا نیست بلکه راحت تر از ان چیزی است که تصورش را خواهید کرد.

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و پنجم خرداد 1393ساعت 11:4  توسط نیلو  |  نظر بدهید

راه کسب در امد

 بازیابی  اطلاعات سیم کارت

 

 

 

تا به حال به این فکر کرده یاد که اگر روزی سیم کارت شما دیگر اطلاعاتش پاک شود و هیچ دسترسی به شماره تلفن ها و پیامک های درون ان نداشته باشید باید چه کار کنید؟آیا می دانید مکن است با پاک شدن اطلاعات مهم شما از سیم کارتتان چه مشکلات بزرگی برایتان رخ دهد؟ آیا فکر می کنید بازیابی  اطلاعات سیم کارت ممکن و امکن پذیر است؟باید خدمتتان عرض کنم که برای این مشکل بزرگ روش ها و راه حل های مختلفی وجود دارد که شاید در مرحله اول همه به فکر استفاده از نرم افزار های ریکاوری باشند.

 

 

اما به شدت توصیه می کنیم که در این مورد زیاد عجله نکنید و برای بازیابی  اطلاعات سیم کارت از روش های نرم افزاری استفاده نکنید چرا که ممکن است علاوه بر پاک شدن کل اطلاعات   و عدم بازگردانی انها حتی سیم کارت شما در این روش آسیب ببینید و مجبور به تعویض آن شوید.ما بهترنی روش ممکن برا این کار را استفاده از سیم کارت ریدر می دانیم.محصولی که می تواند راحت تر از ان چیزی که فکرش را می کنید به کمک شما امده و در عرض چند دقیهق تمام اطلاعات پاک شده را به سر جای خود بازگرداند.بله تنها روش مطمئن و تضمین شده که بارها و بارها جواب داده است و توانسته برای بازیابی  اطلاعات سیم کارت بسیار مفید باشد استفاده از همین وسیله است.سیم کارت ریدر محصولی است که علاوه توانایی باز گرداندن اطلاعات سیم کارت شما می تواند در زمانی که هنوز چنین اتفاقی برای شما رخ نداده از اطلاعات موجود در سیم کارت یک بک آپ گرفته و در این مواقع از ان براحتی استفاده نمایید.همچنین از این وسیله می توانید به عنوان یک رم ریدر همه کاره نیز بهره ببرید رچا که تقریبا می توان گفت که قادر به خواندن انواع و اقسام رم های مختلف است.

 

 

ما در فروشگاه سامان خرید یکی از بهترین و با کیفیت ترین سیم کارت ریدر های موجود در بازار را رد سایت قرار داده ایم محصولی که به صورت ۱۰۰% تضمین می تواند در بازیابی  اطلاعات سیم کارت شما مفید واقع شود و در عرض چند دقیقه  دوباره همه چیز را به حالت اول بازگرداند.به همراه این محصول یک سی دی نصب هم خواهیم داد که قبل از آن می بایست ابتدا سی دی را درون کامپیوتر خود گذاشته و برنامه آنرا نصب نمایید و سپس دستگاه را به یو اس بی کامپیوترتان متصل نموده و براحتی از ان استفاده کنید.

دقت کنید که بازیابی  اطلاعات سیم کارت بسیار مهم و حساس است و اگر اشتباهی رخ دهد به دلیل حساس بودن سیم کارت علاوه بر اینکه ممکن دیگر هیچ وقت به شماره تلفن ها و پیانمک های خود دسترسی پیدا نکنید می بایست احتمالا به دنبال تعویض سیم کارت خود نیز باشید.پس برای صرف هزینه چند هزیار تومانی خرید این دستگاه این ریسک را به جان نخرید و به دنبال روش های نرم افزاری نباشید.همکاران ما در فروشگاه سامان خرید یکی از بهترین محصولات ریکاوری را در این زمینه برایتان قرار داده اند و براحتی و از طریق خرید پستی می توانید اقدام به ثبت سفارش نمایید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و مشخصات خود را وارد نمایید و یا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

 

 

 

 

از این محصول یعنی سیم کارت ریدر می توانید به عنوان یک هدیه بسیار کاربردی برای دوستان خود استفاده نمایید.چرا که امروزه همه از موبایل استفاده می کنیم و در هر خانه حداقل چندین سیم کارت وجود دارد و می توان گفت که به در هر خانه ای می خورد و مکن است روزی هر کسی نیاز به بازیابی  اطلاعات سیم کارت خود داشته باشد.پس از نظر کاربردی بودن ان می توان به عنوان یک محصول خوب و مفید به ان نیز نگاه کرد.ما محصولات ارسالی از فروشگاه سامان خرید را به صورت تضمینی گارانتی خواهیم کرد و قبل از ارسال نیز همه انها تست فنی خواهند شد و چنانچه در حین ارسال برای کالای شما مشکلی بوجود بیاید به صورت رایگان برایتان یک دستگاه نو ارسال خواهیم کرد.با خرید از مجموعه سامان خرید می توانیدتجربه یک خرید موفق را داشته باشید.

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و پنجم خرداد 1393ساعت 11:4  توسط نیلو  |  نظر بدهید

نزدیک به یک قرن

زبان نصرت

 

 

هر روز بر جمع علاقه مندان به یادگیری مکالمه انگلیسی در ایران افزوده می شود و اگر سری به بازار زده باشیم شاهد ان هستیم که انواع و اقسام متدهای مختلف یادگیری زبان را می توان یافت که واقعا آدم را در انتخاب نهایی سر در گرم می کند.در میان این همه روش اموزش کدام را باید انتخاب کرد؟ چگونه می توان با کمترین زمان ممکن بهترین بازدهی را به ارمغان آورد؟

آیا روشی اختراع شده است تا همه بتوانند با هر شرایطی که دارند و با هر سطی که هستند اموزش انگلیسی را شروع کنند؟

همه به دنبال این سوال هستیم که بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

آیا یادگیری زبان انگلیسی را می توان با متدی جدید به راخت روش ممکن به هم آموزش داد؟

 

 

 

 

پاسخ تمام سوالات شما را با تنها متدی که می توان پاسخ داد متد نصرت می باشد.ما در فروشگاه سامان خرید برای تمام محصولات خود امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید به بخش اموزش انگلیسی سایت مراجعه کرده و از محصولات ما در این زمینه دیدن نمایید.یکی از این محصولات ویژه زبان نصرت می باشد که هر سه ورژن آن یعنی  سری ۱ و۲و۳ در این مجموعه قرار داده شده و شما می توانید براحتی و با ارزان ترین قیمت مجموعه خود را خرید نمایید.

 

مجموعه آموزش زبان انگلیسی نصرت ۱ و ۲ و ۳ کاملترین نسخه از متد اموزش زبان نصرت در بازار میباشد که شما میتوانید با روزی ۳۰ دقیقه گوش کردن درس های آن به مهارت کاملی در مکالمه زبان انگلیسی دست پیدا کنید.
روش نوین آموزش زبان نصرت یکی از سریعترین و وفقترین روش های اموزش زبان انگلیسی است که به همت اساتید آموزشگاه زبان نصرت به زبان فارسی تبدیل شده است تا راهی باشد برای یادگیری سریع زبان انگلیسی برای علاقمندان و مشتاقان به آموزش زبان با تاکید بر مهارت در مکالمه زبان انگلیسی
زبان انگلیسی نصرت ۱-۲-۳
+ آموزش تقویت حافظه نصرت
+ اموزش زبان انگلیسی برای موبایل
+ آموزش تقویت حافظه برای موبایل

 

 

 

 

 

آموزش مکالمه زبان انگلیسی نصرت

 

بدون نیاز به کتاب و جزوه
نه بخوانید! نه بنویسید! فقط گوش دهید و تکرار کنید و یاد بگیرید !!
آموزش سریع ومکالمه زبان از سطح مقدماتی تا پیشرفته با نصرت
به انضمام آموزش تقویت حافظه نصرت در حین یادگیری
قابل استفاده در دستگاههای پخش خانگی و موبایل و کامپیوتر
تکرار مدون و برنامه ریزی شده مطالب آموزشی در فواصل زمانی مختلف
قابل استفاده برای تمامی سنین با هر سطح آشنایی به زبان – از کودکان تا بزرگسالان

 

 

 

یادگیری زبان با روش نوین آموزش زبان نصرت

 

با نصرت زبان مورد علاقه خود را زود یاد بگیرید و دیر فراموش کنید

 

خرید آموزش زبان نصرت

 

یادگیری زبان با روزی ۳۰ دقیقه گوش کردن به تمرینات در ۹۰ روز

 

روش معجزه آسای آموزش نصرت توسط یک دانشمند زبان شناس انگلیسی برای کمک به علاقمندان به فراگیری اموزش زبان انگلیسی اختراع شد و به سرعت در سرتاسر دنیا مورد استقبال و توجه قرار گرفت.
موسسه آموزش زبان نصرت در ایران این روش نوین در آموزش زبان را به فارسی ترجمه کرده و در اختیار فارسی زبانان عزیز قرار داده است.

 

 

 

فراموش نکنــــید که از برترین مزیت های متد آموزش زبان نثرت نسبت به روش های مشابه آموزش زبان های خارجی سرعت غیر قابل تصور یادگیری و عدم فراموشی سریع دروس قبلی با کمک متد لایتنر است که این مزایا روش آموزش زبان نصرت را به ابزاری کارامد برای دانش آموزان و دانشجویان و مسافران خارج از کشور تبدیل کرده است.

آموزش انگلیسی نصرت در ۹۰ روز آخرین روشی است که در دنیا در زمینه آموزش زبان انگلیسی پدید آمده است. این روش که بهترین و سریعترین و همچنین موفق ترین روش آموزش زبان انگلیسی در دنیاست . شما بعد از تهیه این مجموعه و شنیدن دروس آن طبق متد خاص به آن چه  چیزی می آموزید ؟ و چه تغیری در زبان شما روی میدهد ؟

 

شما به راحتی فیلم های آمریکایی به زبان اصلی را خواهید فهمید . شما به  راحتی به انگلیسی صحبت میکنید و کاملا میتوانید ارتباط برقرار نمائید. احساس میکنید معجزه ای روی داده است .  چیزی که بعد از سالها با کمترین هزینه محقق خواهد شد  . بسته آموزشی نصرت که شامل ۴۵ عدد نوار کاست بوده که جهت کاهش هزینه ها به سی دی تبدیل گردیده است.

 

مکالمه زبان انگلیسی نصرت

در ویرایش جدید سی دی ها با تکنولوژی جدید با کیفیت فوق العاده بالا  آماده شده است و همچنین بوسیله هم کامپیوتر و هم   وی سی دی  قابل استفاده میباشد. دراین روش تدریس نه نیاز به تمرین هست و نه نیاز به دوبار گوش کردن و نه نیاز به نوشتن   در واقع شما سعی نمیکنید چیزی بیاموزید  بلکه این دروس با فرمولی که در قرار گیری کلمات و جملات آن با فاصله های زمانی خاص در آن مخفی است  انگلیسی را به شما خیلی آسان می آموزد  تنها باید گوش کنید و تمرین نمائید.اما راز موفقیت این متد چیست ؟

 

این متد معجزه میکند ! چون با شخص شما طرف نمیشود  بدون آنکه احساس کنید با مغز شما طرف میشود ! کلمات و جملات با فاصله زمانی خاص تکرار میشود و شما آنها را می آموزید بدون آنکه خودتان بفهمید چطوری ! راز آن در زمانهای خاص است که فرمولش هیچگاه  لو نرفته است . شما برای هر جلسه در این سه ماه یک فایل صوتی  MP3  دارید و مرور کنید و فاصله های زمانی نباید از بین رود( برای هر روز فقط یک درس را گوش دهید. به همراه سی دی ترجمه لغات اصلی زبان نصرت بصورت متنی و صوتی .

 

 

 

 

 

بعلاوه سی دی های تمرینات صوتی انگلیسی نصرت که در سال ۲۰۰۸  از موسسه پیمزلر  مخترع  این روش به این مجموعه  اضافه شده است و سرعت فراگیری را به مراتب از ویرایشهای گذشته بالاتر می برد . مجموع سی دی های  تمرینات صوتی زبان نصرت انحصارا” از طرف این شرکت تقدیم می گردد و در هیج جای دیگری ارائه نمی شود!و

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 78
  • بازدید کلی : 225