loading...
کلاس عاشقی
معین بازدید : 3 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

خرید عطر نارسیس

 

 خرید عطر نارسیس - آیا دوست دارید بدانید عطر مورد علاقه امام چه بود؟ اما خمینی همیشه از عطر نارسیس استفاده می کردند و علاقه خاصی به این عطر داشتند.عطر مردانه نارسیس دارای بویی خوش و رایحه ای دل پذیر بوده و هر مشامی را مجذوب خود خواهد کرد.این عطر در میان جوانان به دیلی بوی نرم و ملایم ان طرفداران زیادی دارد.بسیاری عطر نارسیس را با عطر حرم اشتباه می گیرند.این عطر حرم نیست.نارسیس یکی از عطر های خوش بو می باشد که محصول کشور فرانسه است.

 

ما نیز در میان سایر محصولات عطر و ادکلن موجود در بازار امروز برای علاقه مندان در فروشگاه البرز خرید عطر مردانه نارسیس را قرار داده ایم و امکان خرید پستی انرا نیز فراهم کرده ایم.شما براحتی می توانید همین الان اقدام به خرید نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بدهید.

این عطر به صورت اورجینال و اصل به شما داده خواهد شد.میزان ماندگاری بالای این محصول خود گواه بر اصل بودن و کیفیت بالای آن دارد.

مطمئن باشید در میان تنوع محصولات عطر و ادکلن نارسیس حرف های زیادی برای گفتن دارد.پس اگر دوست دارید تا بو و رایحه ای متفاوت را امتحان کنید ما به شما این عطر را پیشنهاد می کنیم.

 

 ساخت کشور فرانسه

نوع شیشه: استوانه ای ساده

کیفیت محصول : معمولی - متوسطه - عالی

 20  گرمی

8 گرم شیشه مخصوص ارائه میدهد

نوع شیشه : ساده

ساخت شرکت : شارابوت فرانسه

 

کلمات کلیدی:

عطر نارسیس , خرید عطر نارسیس , خرید پستی عطر نارسیس

============================================================

عطر مردانه فواکه هلو

 

عطر مردانه فواکه هلو  - آیا دوست دارید تا همیشه هر جایی که می روید بویی خوش و زیبا داشته باشید؟ آیا به تمیزی و شیک بودن خود توجه می کنید؟ آیا در زمینه عطر و ادکلن تخصص دارید.؟ ماامروز در فروشگاه البرز خرید از میان سایر عطر های مردانه و زنانه موجود در بازار محصولی با نام عطر فواکه انتخاب کرده ایم که به صورت اسپرت بوده و هم در میان آقایان مورد استفاده بوده و هم به عنوان عطر زنانه در میان خانم ها استفاده می گردد.

این عطر با بوی دل انگیز خود هر مشامی را عاشق خود خواهد کرد و دارای رایحه ای بسیار بی نظیر می باشد.شما می توانید برای خرید عطر فوق همین الان از فروشگاه ما اقدام نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.ما برای علاقه مندان به عطر و ادکلن سعی کرده ایم تا محصولاتی متنوع و با کیفیت را در فروشگاه خود قرار دهیم.

 

عطر فواکه محصولی از کشور فرانسه بوده و دارای کیفیتی عالی و ماندگاری بالایی می باشد.شما براحتی می توانید از این محصول در مهمانی ها و محافل رسمی و دوستانه خود استفاده نمایید.

یکی از دلایلی که باعث شده است تا عطر فوق بسیار پر طرفدار باشد این است که بو و رایحه ان طوری بوده که هم در میان ایان و هم در میان خانم ها استفاده می شود و انقدر این رایحه دلپذیر است که هر سلیقه ای را جذب خود خواهد کرد.

این عطر چون به صورت اسپرت است هم برای خانم ها و هم برای آقایان براحتی قابل استفاده می باشد.ما در البرز خرید سعی کرده ایم تا  یکی از با کیفیت ترین محصولات عطر و ادکلن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.بوی خوش و رایحه دل انگیز این عطر هم حتما گواه بر حرفه های ما خواهد بود.همین الان در عرض چند دقیقه می توانید براحتی محصول خود را سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

   کلمات کلیدی:

خرید عطر , خرید ادکلن , عطر و ادکلن , خرید عطر مردانه , عطر مردانه , خرید ادکلن مردانه , ادکلن مردانه , عطر زنانه , خرید عطر زنانه , ادکلن زنانه , خرید ادکلن زنانه ,عطر فواکه , عطر ماه تولد , خرید عطر ماه تولد

====================================================

خرید عطر مردانه لالیک

 

خرید عطر مردانه لالیک  - در میان انبوه محصولات عطر و ادکلن  امروز می خواهیم یکی از محصولات بسیار پر طرفدار را به شما عزیزان معرفی نماییم.نام این محصول عطر مردانه لالیک وایت اسپرت می باشد.این عطر مردانه خوش بو ساخت کشور فرانسه بوده و دارای رایحه ای دل انگیز و بسیار خوش بو می باشد.

شما می توانید در فروشگاه البرز خرید با تنوعی بالا از عطر های مردانه روبرو شوید و هر کدام را که خواستید خرید نمایید.عطر لالیک اسپرت یکی از محصولاتی می باشد که به دلیل رایحه نرم و دلپذیر آن مورد پسند اکثر آقایان واقع می شود.شما می توانید از این عطر خوش بو در مراسمها و مهمانی های رسمی و دوستانه استفاده نمایید.

مطمئن باشید با استفاده از عطر مردانه فوق همه توجهات  را به سمت خود جلب خواهید کرد.این عطر هر مشامی را عاشق خود خواهد کرد.مدت ماندگاری عطر لالیک بسیار بالا می باشد.همین الان می توانید برای خرید عطر فوق از فروشگاه ما اقدام نموده و با کلیک بروی دکمه خرید پستی محصول خود را سفارش داده و بعد از دریافت ان وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

ما این عطر مردانه را در بسیته بندی شیک برای شما ارسال خواهیم کرد و شما می توانید از آن به عنوان هدیه برای همسر و یا دوستان خود استفاده نمایید.

   همین الان می توانید برای خرید یک هدیه شیک و به یادماندنی از این محصول استفاده نمایید.بو رایحه دل انگیز ان می تواند هر کسی را به خود مجذوب نماید.ما در البرز خرید سعی کرده ای تا از میان محصولات مشابه عطر و ادکلن یکی از قوی ترین و با کیفیت ترین کار ها را برای شما عزیزان انتخاب کنیم.

===========================================================

خرید عطر مردانه دی اند جی

 

 خرید عطر مردانه دی اند جی - اگر به دنبال یک عطر مردانه خوش بو  ملایم می باشید و دوست دارید تا در مجالس و مهمانی  توجه همگان را به خود جلب نمایید ما به شما عطر d&g را معرفی می کنیم.شما با خرید عطر فوق  یکی از بهترین و خوش بو ترین کار های موجود در بازار را تهیه کرده اید.

این عطر فرانسوی بوده و در اندازه های مختلف عرضه می شود.رایحه دل انگیز و بسیار ملایم ان باعث شده است تا در میان آقایان محبوب و پر طرفدار باشد.کیفیت این عطر بسیار بالا بوده و دارا ماندگاری بالای 24 ساعت می باشد.ما در فروشگاه البرز خرید برای شما علاقه مندان به عطر و ادکلن سعی کرده ایم تا بهترین کار های بازار را  قرار دهیم.

 

شما براحتی می توانید همین الان برای خرید عطر مورد نظر خود برو یدکمه خرید پستی کلیک کرده و سفار ش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

اگر دوست دارید تا بو رایحه ای متفاوت را تجربه کنید ما حتما به شما پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده از عطر دی اند جی استفاده نمایید و تفاوت ان را با دیگر عطر های موجود حس کنید.

 

کلمات کلیدی:

خرید عطر , خرید ادکلن , عطر و ادکلن , خرید عطر مردانه , عطر مردانه , خرید ادکلن مردانه , ادکلن مردانه , عطر زنانه , خرید عطر زنانه , ادکلن زنانه , خرید ادکلن زنانه , عطر d & g , عطر ماه تولد , خرید عطر ماه تولد

=========================================================

خرید عطر زنانه دیزایر

 

خرید عطر زنانه دیزایر  - اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که دوست دارید همیشه خوش بو و شیک در همه مجالس و مهمانی ها حاضر شوید و به عطر و ادکلن خود اهمیت می دهید ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما عطر دیزایر بلو آلبا را امتحان نمایید.این عطر زنانه بسیار خوش بو و خاص بوده  بطوریکه اگر در یک مجلس از ان استفاده کرده باشید براحتی می توانید توجه همه را به بوی خوش و ملایم ان جلب نمایید.

ما در فروشگاه البرز خرید برای شما علاقه مندان به خرید عطر فوق امکان خرید پستی این محصول را فراهم اورده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت نموده و پس از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.با داشتن این عطر زنانه می توانید  براحتی خود را متفاوت تر و خاص تر از بقیه جلوه دهید.

 ما همچون گذشته در البرز خرید یکی از بهترین های موجود در بازار راب رای شما دوستان در نظر گرفته ایم و همین الان می توانید این عطر ویزه را برای خود و یا همسرتان سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آنرا ردیافت نمایید.


از مشخصات این عطر می توان به موراد زیر اشاره کرد:

شیشه عطر:کریستال
گرماژ:35 گرم+10 گرم اشانتیون
نوع بسته بندی:جعبه شکیل مناسب برای هدیه
ترکیبات: اسانس اصل ديــزاير بـلو ( مجلسي )  (رایحه های ملایم عاشقانه)

 پیشنهاد برای شمایی که در انتخاب خود همیشه سخت سلیقه هستید و دوست دارید تا بهترین ها راداشته باشید خرید عطر زنانه فوق می باشد.

 

کلمات کلیدی:

خرید عطر , خرید ادکلن , عطر و ادکلن , خرید عطر مردانه , عطر مردانه , خرید ادکلن مردانه , ادکلن مردانه , عطر زنانه , خرید عطر زنانه , ادکلن زنانه , خرید ادکلن زنانه , عطر دیزایر بلو , عطر ماه تولد , خرید عطر ماه تولد

=======================================================

خرید عطر زنانه زیپ

 

 خرید عطر زنانه زیپ - همیشه در میان انبوه عطر و ادکلن زنانه انتخاب برای هر خانمی مشکل بوده و در این میان شاید بارها اتفاق افتاده است که ان چیزی که خرید کرده اید را بعدا اصلا رضایتی از ان نداشته اید.ما امروز یکی از برترین محصولات عطر زنانه را با نام عطر زیپ به شما عزیزان معرفی می کنیم.این عطر دارای رایحه ای بسیار ارامش بخش بوده و جدا از سلایق مختلف می توان گفت که هر سلیقه ای با  بوییدن این رایحه به آرامشی خاص می رسد.این محصول یکی از پر فروش ترین کالاهای این چند وقت اخیر به حساب می اید و تنها علت ان هم می توان رایحه خوش و لطیف ان دانست که با توجه به قیمت مناسبش باعث شده تا فروش بالایی داشته باشد.

البرز خرید  برای علاقه مندان به خرید عطر زنانه فوق امکان خرید اینترنتی انرا فراهم اورده است و شما براحتی می توانید ابتدا سفارش دهید و بعد از دریافت کالا وجه آنرابه مامور پست بپردازید.

مدت ماندگاری این عطر بسیار بالا بوده و کافیست  مقدار کمی از ان را به دستان و یا بدن خود زده و ساعت ها از بوی خوش ان لذت ببرید.

پس اگر به دنبال یک هدیه بی نظیر برای همسر و یا مادرتان می باشید ما به شما این عطر خوس بو را پیشنهاد می کنیم.

======================================================

خرید عطر مردانه پیپ

 

 خرید عطر مردانه پیپ  - اگر به دنبال یک هدیه به یادماندنی و خاطره انگیز هستید و دوست دارید  تا همسر و یا دوستتتان را خوشحال و شگفت زده کنید ما به شما عطر مردانه پیپ را پیشنهاد  می کنیم. این عطر دارای یک رایحه بسیار دل انگیز و آرامش بخشی بوده که قطعا می تواند نظر هر مردی را به خود جلب نماید.در ساخت ان از بهترین و خوشبو ترین رایحه های موجود استفاده شده و به هیچ وجه بوی تیز و زننده ای ندارد و می توانید از آن در مجالس و مهمانی استفاده کرده و توجه همگان را به خود جلب نمایید.

البرز خرید امکان خرید اینترنتی این محصول را فراهم اورده است و اگر تمایل به خرید عطر فوق دارید می توانید براحتی همین الان اقدام به خرید کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

عطر پیپ یکی از انواع عطر و ادکلنمدل 2012 می باشد که با ورود خود به بازار های جهانی توانست ه در مدت خیلی کوتهای  به فروش  بزرگی برسد و تنها عامل ان هم می توان به خوش بو  بودن و نرم بودن رایحه ان اشاره کرد.

رایحه این محصول دارای ماندگاری بسیار بالایی بوده و کافیست تا فقط مقدار بسیار کمی از ان را به بدن و یا لباس خود بزنید و تا روز ها از بوی دل انگیزآن لذت ببرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 73
  • بازدید کلی : 220