loading...
کلاس عاشقی
معین بازدید : 11 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

خرید تی شرت محرمی تاسوعا

 

خرید تی شرت محرمی تاسوعا - یک تیشرت محرمیزیبا و سنگین برای عزداران واقعی آن حضرت که می خواهند ظاهری شیک وآراسته داشته باشند وبه این مراسم با شکوه جلوه ای زیبا دهند که با خط زیبای نستعلیق منقش شده و بسیار زیبا جلوه نمایی می کند.آقایان خوش سلیقه حتما این تی شرت زیبا و آراسته را پسند خواهد کرد.

یک لباس محرمی شیک و با کیفیت بالا را خواهید داشت.

 معرفی کالا :

پارچه پنبه ای دو رو  مناسب برای فصل سرما و گرما
چاپ طرح با دستگاه سیلک پرسی و در قالب 6 رنگ


اتو کشی  شده و بسته بندی در سلفون.

نوع کیفیت پارچه درجه یک و ماندگاری رنگ دائمی
ضمانت در کیفیت جنس پارچه

دارای حق ثبت شده از سوی  کتابخانه ملی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
به صورت آستین بلند
در 3 گروه سایز:

سایز متوسط  12Medium / برای گروه سنی 15 الی 25

سایز بزرگL  /گروه سنی 25  الی 35

سایز

XLorge / گروه سنی 35 به بالا


فروشگاه البرز خرید امکان خرید اینترنتی این محصول را برایتان میسر کرده است.پرداخت وجه بعد از دریافت محصول درب منزل شما.

 =======================================================

خرید شال محرمی حسین

 

خرید شال محرمی حسین - یک شال محرمی  زیبا و سبک و فوق العاده شیک برای عاشقان آن حضرت که میخواهند جلوه و زیبایی درخوری به این مراسم با شکوه بدهند .مراسم عزاداری سالار شهیدان سنتی مرسوم در میان شیعیان بوده که بعد از شهادت مظلومانه آن امام زنان وخاندان پاکش تا یک سال جامه سیاه بر تن میکردند و این رسم و آیین در بین محبان و شیعیان واقعی آن حضرت میراثی ماندگار گردید.

 ویژگی های محصول:

شال طرح کج راه نوع جنس عالی  و مناسب برای ست کردن با لباس محرمی

چاپ با سیلک پرسی به همراه دستگاه 6 رنگ

رنگ  سیاه

نوع خط نستعلیق منقش به سالار شهیدان

در بسته بندی های سلفون شده و اتو کشی
کیفیت جنس پارچه درجه 1

دارای ضمانت در دوام دائم رنگ

ثبت شده توسط کتابخانه ملی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

  کلمات کلیدی:

شال حسین ,شال محرمی , خرید شال محرم

=========================================================

خرید تی شرت محرمی حسین

 

 , خرید تی شرت محرمی حسین - یک تیشرت محرمی  زیبا و شیک و آراسته برای عاشقان همیشگی آن حضرت.با پوشیدن این تیشرت و حضور در مراسم تاسوعا وعاشورای حسینی زیبایی وآراسنتگی خاصی به این مراسم باشکوه بدهید.این تیشرت محصولی مناسب  برای آقایان مشکل پسند و شیک پوش میباشد.
  برای تهیه این محصول می توانید سفارش خود را به صورت خرید اینترنتی در فروشگاه ثبت نمایید.

 
ویژگی های محصول:

جنس پارچه دو رو پنبه قابل استفاده در فصل سرما و گرما

چاپ شده با سیلک پرسی به همراه چاپ با دستگاه 6 رنگ

در رنگبندی مشکی

در بسته بندی های سلفون دار واتو کشی شده

کیفیت جنس پارچه درجه 1
گارانتی در دوام پارچه وثبات دائمی رنگ
ثبت شده توسط  کتابخانه ملی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

 ============================================================

خرید تی شرت سه بعدی

 

 خرید تی شرت سه بعدی - این بار با پدیده سال 2012 میلادی  د رخدمت شما هستیم یک محصول بی نظیر و منحصر به فرد.تی شرت سه بعدی برای اولین بار در ایران.این تیشرت فوق العده جذاب  بوده و می تواند به عنوان یک هدیه و یادگاری بهترین گزینه باشد.

این محصول دارای کد اصالت محصول بوده و براحتی می توانید آنرا از  سایت اصلی آن چک نمایید.

شاید برایتان این سوال پیش آید که چگونه و به چه صورت این تی شرت تصاویر سه بعدی را نمایش می دهد.در این محصول  هیچ وسیله الکترئنیک و رقص نوری وجود ندارد و تنها  به این خاطر تصاویر را سه بعدی نمایش می دهد که دارای طراحی حرفه ای و منحصر به فردی  در ساخت تصاویر ان به کار رفته است.

شما بدون داشتن هیچ گونه وسیله جانبی براحتی می توانید این اشکال سه بعدی را از روی تی شرت مشاهده نمایید.

ما این محصول را در فروشگاه البرز خرید به صورت خرید اینترنتی قرار داده ایم و شما عزیزان می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت و بعد از دریافت  کالا وجهه انرا به مامور پست می پردازید.

ما در البرز خرید سعی کرده ایم تا از میان سایر محصولات مشابه یکی از بهترین ها را انتخاب کرده و در فروشگاه خود قرار دهیم.این تی شرت سه بعدی قطعا می تواند شمار ا منحصر به فرد تر و خاص تر در میان سایر افراد نشان دهد و موجب تعجب و خیره شده همه به شوس شما باشد.کافیست تا در هر جای ایران عزیز که هستید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را تکمیل نمایید و بعد از اینکه انرا دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

 کلمات کلیدی:

تی شرت سه بعدی,خرید تی شرت سه بعدی,تیشرت سه بعدی,خرید تیشرت سه بعدی

=============================================================

خرید تی شرت ترول 2

 

خرید تی شرت ترول 2 - در البرز خرید  دو مدل تی شرت طرح ترول را قرار داده ایم که همه شما علاقه مندان به این شخصیت کاریکاتوری می توانید با خرید تی شرت ترول چهره ای خاص تر و متفاوت تر را نسبت به بقیه داشته باشید.ترول نام برترین  شخصیت کاریکاتوری امسال می باشد.

طرح چاپ شده بروی تیشرت دارای بهترین کیفیت بوده و از چاپ عالی و خوبی تهیه شده است.همچنین جنس خود تی شرت نیز عالی بوده و از کیفیت مناسبی برخوردار است.

برای خرید اینترنتی می توانید در البرز خرید همین الن سفارش خود را ثبت نمایید

در زیر تصاویری از این تی شرت را مشاهده می کنید.

 

 

تصاویر ترولی که چندی است در میان کاربران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و واقعا به شخصیت های معروفی تبدسیل شده اند و بر همین اساس تولید کنندگان در نظر گرفته اند که این تصاویر را بروی تی شرت نیز به چاپ رسانده و راهی بازار نمایند.شما می توانید هر کدام از طرح های ترول را که دوست داشتید را سفارش داده و بر تن نمایید.

ما سعی کرده ایم تا یک تی شرت با کیفیت و با دوخت خوب را برایتان راسال نماییم تا توانسته باشیم رضایت شما کاربران را جلب نماییم.همین الان براحتی می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا بهمامور پست بپردازید.

 

کلمات کلیدی:

تی شرت ترول,خرید تی شرت ترول,تیشرت ترول,خرید تیشرت ترول

===========================================================

خرید تی شرت لاغری اسلیم لیفت

 

خرید تی شرت لاغری اسلیم لیفت - محصولاتی که تا به الان در بازار ها در مورد گن های لاغری موجود بوده است اکثرا برای خانم ها در نظر گرفته شده است.اما تی شرت مورد نظر ما امروز یک محصول  منحصر به فرد برای آقایان می باشد تا بدین وسیله بتوانند  به عنوان یک گن لاغری از ان استفاده کرده و قسمت های خارج از کنترل بدن خود را در بیرون و محیط ها عمومی بپوشانند.

تی شرت لاغری اسلیم لیفت یک محصول منحصر به فرد در این رمینه بوده و شما براحتی می توانید انرا به صورت خرید اینترنتی در البرز خرید سفارش دهید.

کمپانی اسلیم لیفت یکی از معتبر ترین سازنده انواع گن ها و لباس های لاغری در دنیا می باشد و این تی شرت نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد.
 

استفاده از این محصول بسیار راحت بوده و کافیه تا شما بر اساس سایز بدنتون تی شرت مناسب خود را سفارش داده و هر زمان که خواستید مانند سایر تی شرت های دیگه از اون استفقاده کنید.

این تی شرت براحتی چربی های دور شکم و پهلو رو پوشش داده و باعث پنهان شدن انها در زیر لباس می شود.
 
از جمله خصوصیات  منحصر به فرد این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد

 - نامشخص بودن این گن بعد از پوشیدن لباس
 - راحت و محکم
 - در وقت بسیار کم و سیار راحت می توانید این تی شرت را پوشید و یا در آورد
 - با سایز بندی مختلف برای استفاده همه
 - محکم با دوام و مقاوم
 - مقاوم در مقابل سایش و با عمر زیاد
 - نوع پارچه کشی منحصر به فرد.
 

کلمات کلیدی:

تی شرت لاغری اسلیم لیفیت

تی شرت لاغری,خرید تی شرت لاغری,گن لاغری,خرید گن لاغری

==========================================================

 

خرید گرمکن ورزشی آدیداس

 

خرید گرمکن ورزشی آدیداس  - اگر به دنبال طرحی شیک و متفاوت در گرمکن های ورزشی هستید و دوست دارید تا در هنگام انجام تمرینات ورزشی ظاهری شیک و فوق العاده اسپرت داشته باشید ما به شما خرید گرمکن ورزشی آدیداس را پیشنهاد می کنیم.این محصول با طراحی بسیار حرفه ای و شیک در همان نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد.

این گرمکن به صورت سه لایه بوده و در رنگ های مشکی-سفید-و سرمه ای موجود می باشد.گرمکن آدیداس هم برای آقاین و هم برای  خانم ها مناسب بوده و به خاطر طرح اسپرت و زیبای آن قابل استفاده برای هر دو طرف بوده است.این گرمکن بدون اینکه تغییر رنگ دهد تا سال ها قابل شستشو و استفاده بوده و در همه فصول سال نیز می توانید از آن استفاده نمایید.

 ا در فروشگاه البرز خرید برای شما علاقه مندان به گرمکن آدیداس امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان اقدام به خرید نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

از خصوصیات منحصر به فرد این گرمکن ورزشی  می توان به ضد آب بودن ان اشاره کرد.براحتی حتی در زیر باران می توانید بدون  اینکه خیس شوید از ان استفاده نمایید.همچنین خاصیت ضد تعریق ان باعث می شود تا در فعالیت های سنگین بدنتان بوی بد به خود نگیرد.

در سرما براحتی شما را گرم نگه داشته و همچنین در گرما نیز شما را اذیت نخواهد کرد.

 

کلمات کلیدی:

گرم کن آدیداس , گرمکن آدیداس , خرید گرم کن آدیداس , گرمکن ورزشی , خرید گرم کن ورزشی

================================================================

 

خرید لباس تکواندو اصل

 

خرید لباس تکواندو اصل - امروز برای علاقه مندان به ورزش تکواندو  محصولی را در فروشگاه البرز خرید قرار داده ایم که قطعا پسند خواهند کرد.محصول امروز ما لباس تکواندو می باشد که به صورت کاملا اصل و از بهترین کیفیت برخوردار است.لباس تکواندو از یک پیراهن و یک کمر بند و یک شلوار تشکیل شده است.نحوه طراحی و ساخت این لباس به گونه ای است که انجام حرکات ورزشی در ان راحت بوده و براحتی می توانید با پوشیدن ان هر حرکتی را اجرا نمایید.


 

لباس تکواندو فوق به صورت 100% پلی استر بوده و با بهترین کیفیت دوخته شده است.به همراه این محصول یک کیف مخصوص لباس هم برایتان ارسال می شود.شما با خیال راحت هر زمان که خواستید می توانید لباس خود را بشویید و نگران تغییر حالت و تغییر رنگ ان نباشید.ما در فروشگاه البرز خرید برای شما علاقه مندان به خرید لباس تکواندو  امکان خرید پستی را فراهم کرده ایم و براحتی همین الان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

لطفا در هنگام سفارش این محصول در توضیحات سفارش قد و وزن و سن خود را نیز ذکر کنید تا بتوانیم بهترین لباس موجود  مناسب شما را برایتان ارسال کنیم.

ما خرید شما را تضمین می کنیم و قول می دهیم یکی از بهترین لباس های تکواندو موجود در بازار را خواهید خرید .البر خرید سعی نموده است تا یکی از بهترین لباس های این رشته را برای شما علاقه مندان در نظر بگیرید.همنی الان می توانید در کمتر از چند دقیقه سفارش خود را ثبت نمایید.

 

کلمات کلیدی:

لباس تکواندو , خرید لباس تکواندو , لباس اصل  تکواندو

=====================================================

 

خرید لباس کاراته

 

خرید لباس کاراته - امروز در فروشگاه البرز خرید برای شما علاقه مندان به ورزش کاراته محصولی اماده کرده ایم که نیاز شما عزیزان را در این زمینه بر طرف نماییم.نام محصول امروز ما لباس کاراته می باشد.این  لباس با بهترین کیفیت و از برترین پارچه ها ساخته شده است.شما در لباس کاراته فوق می توانید براحتی تمامی حرکت های رزمی و کششی را انجام دهید چرا که طراحی این لباس به گونه ای بوده است که براحتی در ان حرکات ورزشی را اجرا نمایید.

محصول فوق از یک لباس و یک کمر بند و یک شلوار تشکیل شده است و در همه نوع سایز و اندازه ای ما ان را به شما عزیزان تقدیم می کنیم.کافیست تا در هنگام ثبت سفارش بفرمایید که سایز و وزن و قد شما چقدر می باشد و ما لباسی مناسب برایتان ارسال می کنیم.

 برای خرید لباس کاراته فوق می توانید همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

پارچه استفاده شده برای آن از پلی استر بوده و دارای کیفیتی بالا می باشد.در هنگام شستشو به هیچ وجه تغییر رنگ نخواهد داد و از کیفیت ان کم نخواهد شد.هر زمان که خواستید با خیال راحتی می توانید آنرا بشویید و اصلا نگران تغییر رنگ و یا اندازه ان نباشید.ما سعی کرده ایم تا یکی از بهترین لباس های کاراته را برای شما عزیزان آماده کنیم تا بتوانید با بهترین کیفیت موجو.د به ورزش مورد علاقه خود مشغول شوید.

البرز خرید سعی نموده است تا از میان سایر محصولات شمابه یکی از بهترین های بازار را برای شما عزیزان در نظر بگیرد و هر زمان که خواستید می توانید براحتی با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

کلمات کلیدی:

لباس کاراته , خرید لباس کاراته , خرید پستی لباس کاراته

===========================================================

 

خرید شلوار ساپورت طلایی

 

خرید شلوار ساپورت طلایی - برای خانم های شیک پوش امروز یک محصول با نام ساپورت طلایی داریم.همانطور که می دانید مدتی است که ساپورت های کشی در میان خانم ها مد شده است و به همین منظور فروشگاه البرز خرید نیز برای علاقه مندان به این شلوار ها امکان خرید پستی انرا در فروشگاه خود فراهم آورده است.این ساپورت طلایی از بهترین جنس موجود در بازار تهیه شده است و اصلا با شستن تغییر حالت نمی دهد.

می توانید از ان در مجالس و مهمانی ها استفاده کرده و ظاهری بسیار شیک و جذاب  داشته باشید.قطعا همه نگاه ها  به شما ختم می شود .چرا که این ساپورت به قدری زیبا و جذاب بوده که بسیار سریع جلب توجه می کند.براحتی می توانید این ساپورت را با تاپ و دیگر لباس هایتان ست کرده و نسبت به دیگران منحصر به فرد باشید.

     خوش پوشی و خوش لباسی از جمله مواردی است که از هر 10 نفر ، 11 نفر در خانم ها به آن با دید ویژه نگاه میکنند. باور کنید این جمله طنز نیست بلکه میتوان با توجه به آمار خیره کننده فروش و مصرف انواع پوشاک زنانه در انواع آن ، این سخن را مستند کرد.این مساله مانند نموداری پر افت و خیز در سنین مختلف خود نمایی میکند. اما این نمودار در هر نقطه آن بسیار بالا و مرتفع می باشد.

همین الان می توانید برای خرید ساپورت طلایی بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نماییددو بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.
جنس این ساپورت از نوع دیسکوی براق بوده و در میان هنر مندان  غربی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.شاید به جرات بتوان گفت بهترین لباسی که می تواند توجه همسرتان را به شما جلب نماید و موجب گرمی روابط زناشویی شما شود همین ساپورت طلایی است.
جنس نرم و لطیف این شلوار در نوع خود بی نظیر بوده و در ان احساس راحتی می کنید.
 
   کلمات کلیدی:

ساپورت زنانه , شلوار ساپورت , ساپورت طلایی , ساپورت براق

============================================================

 

خرید ساپورت پوست ماری

 

 خرید ساپورت پوست ماری - اگر به دنبال شلوارهای ساپورت بسیار شیک هستید ما به شما مدل ماری را پیشنهاد می کنیم.براحتی می توانید شلوار ساپورت پوست ماری خود را با چکه و بوت ست کرده و جلوه ای  بی نظیر  و تماشایی بیابید.از این شلوار می توانید در مهمانی و مجالس مختلف استفاده کرده و قطعا در میان سایر حاضرین چهره ای بسیار جذاب و شیک بدست خواهید آورد.

ما در فروشگاه البرز خرید برای شما علاقه مندان به مد روز   انواع ساپورت زنانه را در سایت قرار داده ایم و براحتی می توانید با کلیک دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

همانطور که شاید تا کنون متوجه شده اید این شلوار ها در طرح های مختلف چند وقتی است که بسیار مشتری پسند  شده اس و تقاضا برای استفاده انواع ساپورت هر روز بیشتر و بیشتر می شود.اما در مسان انواع شلوارهای ساپورت این مدل بسیار شیک و منحصر به فرد می باشد و کمتر جایی مورد استفاده قرار گرفته و به همین خاطر تا هنوز در میان افراد  استفاده از ان زیاد نشده پیشنهاد می کنیم شما جز اولین نفر هایی باشید که با خرید ساپورت پوست ماری توجه همگان را به خود جلب می کیند.

همچنین با استفاده از این شلوار در محیط منزل می توانید در گرم شدن روابط زناشویی نیز به همسرتان کمک نمایید و موجب لذت بردن او شوید.حتما با استفاده از این شلوار خواهید توانست بیش از پیش توجه همسرتاان را بخود جلب نمایید.

محصولات مشابه این ساپورت دربازار به وفور یافت می شود.سعی کنید تا جنسی اصل و با کیفیت تهیه کرده تا بتوانید بارها و بارها از ان استفاده نمایید.ما نیز در البرز خرید بر این عقیده بوده ایم و تمام تلاش خود را کرده ایم تا کالایی با کیفیت را به شما عزیزان عرضه نماییم.

 

 کلمات کلیدی:

ساپورت پوست ماری , خرید ساپورت زنانه, شلوار ساپورت

========================================================

 

خرید ست لباس بن تن

 

 

 

خرید ست لباس بن تن - همه کودکان شخصیت معروف کارتونی بن تن را می شناسند و با ان آشنا هستند.بن تن شخصیتی بسیار معروف و محبوب در میان کودکان محسوب می شود.در ابتکاری جالب  مشاهده کرده ایم که در بازار لباس هایی با طرح ben10  که بسیار شیک و زیبا می باشند.ما نیز در فروشگاه البرز خرید برای شما  علاقه مندان ست لباس بن تن را تهیه و در سایت خود قرار داده ایم.همین الان می توانید برای  کودکان خود این لباس را خریداری کرده و موجبات شادی انها را فراهم نمایید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و مراحل بعدی خرید را تکمیل نمایید.

 

این ست شامل لباس و کلاه و یک شلوار بوده که عکس و آرم بن تن بروی انها حک شده و بسیار زیبا و شیک می باشند. بن تن شخصیت کارتونی محبوب بچه ها در 2011 پا به عرصه  گذاشت و در مدت کوتاهی  در میان تمامی بچه ها شناخته شده بود.

 

 

 

 

شما برای آقا پسر های کوچک خود می توانید این ست لباس را تهیه و به عنوان کادوی تولد و یا هر چیزی دیگر به  انها بدهید و باعث خوشحالی بی اندازه آنها شوید.

 

ما این لباس زیبا را در سه سایز مختلف برای شما در نظر گرفته ایم:

 

سایز کوچک برای کودکان 2 تا 6 سال بوده و سایز متوسط نیز برای کودکان 6 تا 10 سال می باشد.پارچه به کار رفته در این لباس از بهترین نوع خود بوده و با بهترین کیفیت دوخت به شما عزیزان عرضه شده است.شما با خیال راحت می توانید بار ها از این لباس استفاده کرده و انرا بشویید بدون آنکه در ان تغییر رنگی ایجاد شود.

 




   کلمات کلیدی:

لباس بن تن , خرید لباس بن تن , ست لباس بن تن , خرید ست لباس بن تن , لباس ben10

===========================================================

 

خرید اینترنتی گن جادویی

 

 خرید اینترنتی گن جادویی اسلیم لیفت   - همیشه برای رسیدن به هیکل دلخواه روش های مختلفی وجود داشته است.از تمرینات سخت ورزشی گرفته تا مصرف انواع مکمل های لاغری و یا حتی در موراد بسیار پیشرفته تر انجام عمل های جراحی.اما امروز در فروشگاه البرز خرید ما می خواهیم به شما روشی را نشان دهیم که در همان لحظه استفاده می تواند کاهش حجم و وزن 3 تا 4 سایز را برای شما به دنبال داشته باشد.این گن جادویی ساخت کشور تایوان بوده و براحتی زمانی که از آن استفاده می کنید هیکل شما گویی که چندین کیلو لاغر شده باشید نشان می دهد.این گن جادویی لاغری بیشتر برای استفاده در مهمانی ها و مجالس مهم مورد استفاده قرار می گیرد.

 

زمانیکه شما فرصتی ندارید تا خود را به دست رژیم های غذایی بسپارید و نیاز دارید تا خیلی سریع هیکل و اندام خود را لاغر تر نشان دهید این گن جادویی می تواند به کمک شما بیاید و بسیار  مفید واقع شود.شما همین الان از فروشگاه البرز خرید می توانید این محصول را با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش داده و هر زمان که بدستتان رسید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید اینترنتی گن جادویی اسلیم لیفت


با داشتن و پوشیدن گن لاغری اسلیم اند لیفت،اعتماد به نفس خود را باز یابید و هر مدل لباسی را در هر سایزی که هستید بپوشید و از آن لذت ببرید.این گن حتی می تواند برای کسانی که اضافه وزن ندارند اما دوست دارند تا هیکل و اندامی زیبا داشته باشند مورد استفاده قرار بگیرد.شما با پوشیدن این گن می توانید در مهمانی ها  توجه همه را به خود جلب نمایید.

از جمله از ویژگی های این محصول می توان به الیاف بسیار نرم و لطیفی که در ان به کار رفته است اشاره کرد  و همچنین جنس بسیار مقاوم  و طراحی با کیفیت ان.شما بار ها و بار ها از این گن جادویی می توانید استفاده نمایید و آنرا بشویید و به هیچ عنوان نگران  تغییر حالت و اندازه ان نباشید.

بر خلاف تصور بسیاری که فکر می کنند با پوشیدن این گن های لاغری در سیستم تنفسی خود دچار مشکل می شوند و یا باعث ایجاد تعریق بیشتر و گرم شدن انها می شود باید بگوییم که گن لاغری اسلیم اند لیفت اصلا این گونه نبوده و هنگام استفاده از ان نهایت لذت و راحتی را خواهید چشید.

این گن جادویی می تواند برای خانم هایی که به تازگی زایمان کرده اند و شکم انها شل شده است بسیار ماسب باشد و همچنین برای پنهان کردن چربی های دور شکم و پهلو وسیله ای کاملا مطمئن می باشد.

 

کلمات کلیدی:

خرید گن جادویی, خرید اینترنتی گن جادوی اسلیم اند لیفت , گن لاغری , خرید گن لاغری

=================================================

 

خرید پشت بند لباس زنانه

 

خرید پشت بند لباس زنانه - یک از معظلاتی که همیشه خانم ها با آن درگیر هستند این هست که بند های لباس زیر انها در مهمانی ها و مجالسی که با لبلس مجلسی و باز می باشند کاملا نمایان می شود و چهره ای نا مناسب به خود می گیرد.برای ربر طرف کردن این مشکل می توانید از پشت بند لباس زنانه استفاده کرده و برای همیشه این مشکل را رفع نمایید. بوسیله این پشت بند براحتی بندهای لباس زیر را پنهان کرده و و با خیال راحت  مراسم را بگذارنید.

محصول فوق دارای 9 تکه بوده که  کاربردهای ویزه و خاصی دارد از جمله جلوگیری از نمایان شدن بند لباس درمجالس و مکان های ورزشی ساپورت ولیفت فیگور شما،جلوگیری از جا انداختن بند لباس روی پوست،حذف افتادن تسمه سوتین،آسانسور وپشتیبانی از تضعیف سینه،استفاده در بالای لباس شنای زنانه دو تکه.

 

خرید پشت بند لباس زنانه

 

همین الان می توانید محصول فوق را از فروشگاه البرز خرید سفارش داده و وبعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.برای ثبت سفارش کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید.علاوه بر جلوگیری از نمایان شدن بند لباس زیر شما باعث خوش هیکل شدن شما نیز می شود.با این وسیله به یکی از جذاب ترین افراد مجلس و مهمانی تبدیل خواهید شد.

همچنین اگر دوست دارید تا همسر و یا نامزد خود را خوشحال نمایید و به او نشان دهید که مورد توجهش هستید پیشنهاد می کنیم حتما از این محصول به عنوان هدیه استفاده کرده و باعث خوشحالی طرف مقابلتان گردید.

همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید نحوه استفاده از این پشت بند لباس بسیار راحت بوده و به هیچ وجه کسی متوجه نمی شود که شما از چنین وسیله ای استفاده کرده اید.همچنین در میان سایر محصولات مشابه ما سعی کرده ایم تا یکی از بهترین و با کیفیت ترین کالاهای موجود را برای شما انتخاب و در فروشگاه قرار دهیم.


 

کلمات کلیدی:

خرید پشت بند لباس زنانه , پشت بند لباس زنانه , پشت بند لباس زیر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 66
  • بازدید کلی : 213