loading...
کلاس عاشقی
معین بازدید : 3 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

خرید بطری آب جادویی

 

 خرید بطری آب جادویی - اگر به دنبال وسیله ای هستید تا بتوانید برای مدت طولانی آب را در درون آن خنک نگه دارید ما به شما بطری آب جادویی را معرفی می کنیم.این بطری آب به عنوان پدیده سال 2012 شناخته شده است چرا که می تواند به مدت بسیار طولانی آب را در درون خود کاملا خنک و مطبوع نگه داری کند.تقریبا به جرات می توان گفت به مدت 24 ساعت می توان با خیال راحت آب را درون این بطری خنک نگه داشت.

از مهمترین خاصیت این بطری آب می توان به مطبوع نگهداشتن اب در درون ان اشاره کرد.این کالا بدون اینکه کوچکترین طعمی در  آب ایجاد کند به ئهمان صورتی که بوده ان را تا مدت 24 ساعت خنک و دلچسب نگه می دارد.شما عزیزان همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

این بطری به راحتی قابل حمل بوده و از آن در مسافرت می توانید استفاده نمایید..شما کافیست در این بطری فوق العاده زیبا و سبک، آب و یا نوشیدنی سرد دیگری را بریزید تا این بطری نوشیدنی شما را بدون اینکه کوچکترین تغییری در طعم آن بدهد کاملا سرد نگاه دارد. بطری جادویی قابلیت سرد نگاه داشتن نوشیدنی شما را تا 24 ساعت دارد. این بطری نیز دارای یک قلاب می باشد که میتوانید آن را به لباس، کیف، ساک ورزشی و یا ... به راحتی آویزان نمایید تا در حمل آن هیچ مشکلی نداشته باشید.
 
از این بطری آب می توانید به عنوان یک هدیه بسیار مناسب استفاده نمایید چرا که هم قیمتی مقرون به صرفه داشته و دارای کارایی بالایی می باشد.

    

کلمات کلیدی:

بطری آب جادویی ,خرید بطری آب , بطری آب خنک کننده

=====================================================

خرید دوربین دید درشب

 

 خرید دوربین دید درشب - اگر به دنبال وسیله ای هستید که بتوانید در تاریکی مطلق نیز مانند روز اطراف خود را مشاهده نمایید ما به شما استفاده از دوربین تلسکوپی دید در شب را پیشنهاد می کنیم.با این دوربین عملا این امکان برای شما فراهم می شود که در فاصله 200 متری خود اگر در تاریکی مطلیق قرار گرفته باشید بتوانید افراد را ببینید. این وسیله در نوع خود یکی از جالب ترین و کاربردی ترین محصولاتی می باشد که به تازگی در بازار  امده است.

شما از این پس با در دست داشتن دوربین دید در شب می توانید مانند روز از اطراف خود با خبر شوید و دید مناسبی نسبت به اطراف خود داشته باشید.   در حقیقت با استفاده از این سیستم روِیتی، شخص کاربر دنیایی را مشاهده می‌کند که سایر افراد عادی دیدن آن عاجز هستند.

 
این دوربین به خاطر زوم بالا و قدرت فراوان به عنوان تلسکوپ جیبی همراه نیز کاربرد دارد و شما هم موقع تماشای ماه و ستارگان با این دوربین فوق العاده متحیر خواهید شد.شما همین الان می توانید برای خرید دوربین دید در شب تلسکوپی بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این دوربین از روش جمع اوری و تقویت نور های بسیار اندکی که در تاریکی از جسم متصاعد شده کار می کند.عموما این نور ها با چشمان  غیر مسلح قابل دیدن نبوده و به همین خاطر زمانی که از این دوربین تلسکوپی استفاده کنید  می توانید حضور اجسام و یا افراد را در دل تاریکی متوجه شوید.

مشخصات و ویژگی های دوربین فوق به صورت زیر می باشد:

    وزن ( گرم): 100 گرم

    ابعاد : سانتی متر 13.5 * 4.7 *4.5

ما در این بسته برای شما موارد زیر را ارسال خواهیم کرد:

    1 عدد دوربین  یک چشمه؛
    1 عدد بند دست؛
    1 عدد نظافت لنز پارچه؛
    1 عدد راهنمای کاربر
    * 1 حمل کیسه؛
    * 1 سیلیکا ژل خشک کن بسته بندی.

این دوربین در روز نیز از زوم بسیار بالایی برخوردار است و میتواند در کارهای روزمره تان به شما کمک اساسی بکند.

 

کلمات کلیدی:

 

دوربین دید در شب , خرید دوربین دید در شب , دوربین تلسکوپی , خرید دوربین تلسکوپی دید در شب

=====================================================

خرید چرخ خیاطی دستی

 

خرید چرخ خیاطی دستی - امروز شما را با یک وسیله جدید و پر کاربرد آشنا خواهیم ساخت.نام این محصول چرخ خیاطی مسافرتی می باشد.از این پس براحتی می توانید حتی در سفر به خیاطی بپردازید و اگر زمانی لباس هایتان پاره شد بدون نیاز به خیاط و نخ و سوزن بوسیله این چرخ خیاطی سیار مشکل خود را در عرض چند دقیقه برطرف کنید.محصول فوق هم کم حجم بوده و هم دارای کارایی و قابلیت های بسیاری می باشد.شما با خرید چرخ خیاطی دستی  دیگر نگران  لباس هایتان نباشد و هر وقت که اراده کنید می توانید هر جا که خواستید مشغول به خیاطی شوید.

ما در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان امکان خرید پستیاین محصول را فراهم کرده ایم  و براحتی می توانید ابتدا کالای خود را سفارش داده و بعد از دریافت آن وجه کالا را به مامور پست بپردازید.نحوه استفاده از این وسیله بسیار راحت بوده و بدون هیچ گونه مشکل خاصی می توانید از ان استفاده نمایید.

هر قسمت از لباس هایتان که اسیب دیده باشد براحتی توسط این چرخ خیاطی قابل تعمیر بوده و از این پس با داشتن این محصول از شر نخ و سوزن و دوخت و دوز بوسیله ان راحت خواهید شد و یک بار برای همیشه خود را آسوده خاطر خواهید ساخت.

   البرز خرید سعی کرده تا همیشه کیفیت محصولات خود را تضمین نماید و این کار را با در نظر گرفتن بهترین بازار در سایت خود انجام می دهد.ما بر این باوریم که هیچ چیز جای کیفیت را نخواهد گرفت و به همین خاطر ابتدا سعی می کنیم کالاهای با کیفیت بالا را در سایت قرار دهیم.و سپس سعی می کنیم قیمت تمام شده انرا مناسب و مقرون به صرفه در نظر بگیریم.

 

 کلمات کلیدی:

چرخ خیاطی , خرید چرخ خیاطی , چرخ خیاطی مسافرتی , چرخ خیاطی دستی

===================================================

خرید کپسول آتش نشانی

 

 

خرید کپسول آتش نشانی -حادثه همیشه در کمین است و اگر مراقب نباشیم ممکن است خدای نکرده روزی گریبان گیر خودمان شود.یکی از این حوادث خطر آتش سوزی می باشد.اگر همیشه همراه خود در منزل و یا  اتومبیل خود کپسول اطفاء حریق داشته باشید دیگر نگران حوادث این چنینی نخواهید بود.همانطور که می دانید کپسول های اتش نشانی دارای حجم بزرگی بوده و سنگین می باشندو استفاده از ان ممکن است برای هر کسی میسر نباشید.ما برای رفع این مشکل امروز در فروشگاه البرز خرید محصولی بی نظیر را اماده کرده ایم.

 

خرید کپسول آتش نشانی

 

اسپری اطفاء حریق نام این کالا می باشد که دارای حجم و وزن کمی بوده و هم کارایی بسیار بالایی دارد.شما براحتی هر زمان که حادثه اتش سوزی رخ داد می توانید از این محصول استفاده نمایید و سریعا در یک چشم بر هم زدن اتش را مهار کنید.

این اسپری و یا همان کپسول آتش نشانی دارای وزنی حدود 565 گرم بوده و قدرت مانور فوق العاده ای دارد.اسپری آتش نشانی به صورت کف زا بوده و در یک چشم بر هم زدن با اثری فوق العاده قوی تمام اتش را خاموش خواهد کرد.به دلیل کمحجم بودن و سبک بودن حتی خانم های خانه دار نیز می توانند از ان براحتی در منزل و در آشپز خانه خود استفاده نمایند.همین الان تصمیم بگیرید و اگر تمایل داشتید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و محصول خود را سفارش دهید و بعد زا ردیافت ان وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

این محصول با اندازه و حجم بسیار کم ان براحتی توسط خانم ها هم قابل استفاده بوده و واقعا می تواند در هنگام بروز حوادث نا گوار به کمک شما / آمده و از یک اتفاق بد جلوگیری نماید.

 

کلمات کلیدی:

اسپری اتش نشانی

کپسول اطفاء حریق , خرید کپسول آتش نشانی , کپسول آتش نشانی

=====================================================

 

خرید اسپری پنچر گیری

 

خرید اسپری پنچر گیری  - یکی از مشکلاتی که همیشه ممکن است برای هر نفر پیش آید پنجری لاستیک ماشین می باشد.حال فکر کنید در موقعیتی بخرانی و در مسیری دور دست و بدون لاستیک زاپاس این اتفاق برای شما رخ دهد؟ آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید؟  امروز ما برای شما عزیزان محصولی منحصر به فرد را آماده کرده ایم با نام اسپری پنچر گیری ماشین.این محصول براحتی می تواند طرف مدت چند دقیقه پنچری لاستیک خودروی شما را برطرف کند.

در عین حالی که پنچری را با این اسپری براحتی می توانید رفع نمایید همزمان لاستیک خودروی شما را نیز باد کرده و در واقع یک محصول  بی نظیر برای این کار می باشد.دیگر تعویض لاستیک پنچر نباید برای شما نگران کننده باشد زیرا با داشتن این وسیله براحتی  همه مشکلات شما قابل رفع می باشد.

 

اسپری پنچر گیری ماشین مخصوصا به درد خانم های راننده می خورد چرا که ممکن است تعویض لاستیک برای انها کمی دشوار باشد و به همین دلیل داشتن این اسپری بسیار  کار آمد می باشد.ما نیز در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان امکان خرید پستی این محصول را فراهم کرده ایم و  هر زمان که خواستید می توانید اقدام به خرید نموده و بعد زا تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست تحویل دهید.

پنچر گیری و باد کننده اضطراری تایرحاوی مواد منحصر بفردی است که پس از اسپری شدن در تایر، سوراخ های ایجاد شده تا حداکثر به قطر 5 میلیمتر در تایر و تیوب را پر کرده و سپس از خود گازی خنثی و غیر قابل اشتعال ازاد می کند که موجب باد شدن تایر ظرف چند ثانیه می شود (قابل استفاده برای انواع تایرها، تیوب دار - بدون تیوب (تیوب لس) و برای انواع خودروها سواری سبک و موتورسیکلت)

 

کلمات کلیدی:

اسپری پنچر گیری ماشین ,خرید اسپری پنچر گیری ,اسپری پنچر گیری

 

===================================================

خرید گیره رفع خر و پف

 

خرید گیره رفع خر و پف - یکی از مشکلاتی که ممکن است خیلی ها دچار ان باشند خر و پف کردن هنگام خواب می باشد.همین  موضوع ممکن است باعث ایجاد مزاحمت برای دیگر اعضای خانه باشد و موجب سلب آسایش آنها شود.امروز در فروشگاه البرز خرید با یکی از بهترین و کاربرید ترین محصولات رفع خر و پف در خدمت شما هستیم تا برای همیشه به این مشکل شما پایان دهیم.

گیره رفع خر و پف نام محصول مورد نظر ما می باشد.این گیره به صورت مغناطیسی بوده و  برای استفاده کننده ان خوابی راحت و  بدون خر و پف را به همراه می آورد.از این پس می توانید با خیالی راحت  بخوابید بی آنکه نگران خر و پف کردن خود باشید.از این محصول می توانید برای دیگر اعضای خانواده خود نیز استفاده کنید و حتی به عنوان یک هدیه  طرف مقابل خود را شگفت زده نمایید.

 

طبق آخرین آمار ها حدود 40 در صد مردان و 25 در صد زنان در هنگام خواب دچار خر و پف می شوند و حتی ممکن است اصلا خودشان متوجه این امر نشوند.اما باعث ازرده خاطر اطرافیان خود خواهند شد.پس اگر دوست دارید تا از شر خر و پف های هم اتاقی خود راحت شوید همین الان می توانید اقدام به خرید این محصول نمایید و با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

درست است که خر و پف کردن ممکن است که به تنهایی مشکلی پزشکی محسوب نشود اما مساله ای است که اگر درمان نشود موجبات آزرده خاطر شدن بسیاری را فراهم می کند.اگر شما هم دچار این مشکل هستید و دوست دارید تا آنرا بر طرف نمایید ما پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده از محصول  ما استفاده نموده و یک خواب ارام وبدون خر و پف را تجربه نمایید.

 
 

کلمات کلیدی:

درمان خر و پف , گیره رفع خر و پف , خر و پف

 

=========================================================

خرید جا کلیدی حساس به صدا

 

خرید جا کلیدی حساس به صدا- اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که دائما دسته کلید های خود را گم می کنید و یا همیشه نگران گم شدن کلید های خود هستید امروز شما را با یک محصول بسیار کاربردی و جالب اشنا خواهیم کرد.جا کلیدی حساس به صدا نام محصول مورد نظر ما می باشد.شما دیگر با این جا کلیدی نگران گم شدن کلید هایتان نخواهید بود و براحتی هر زمان که خواستید می توانید دسته کلید های خود را بیابید.

این جا  کلیدی حساس به صدا بوده و کافیست تا یک سوت بزنید و خواهید که شروع به آزیر کشیدن می کند.بوسیله این محصول که یکی از پر فروش ترین کالا های سال 2012 بوده می توانید  هر زمان که دیدی جا کلید همراهتان نیست یک سوت بزنید و با به صدا در امدن آزیر ان سریعا دسته کلید خود را پیدا کنید.

 ما در فروشگاه البرز خرید برای شما علاقه مندان به این محصول امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و می توانید همین الان کالای خود را سفارش داده و بعد از دریافت ان وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

این جا کلیدی  در عین کارایی بالایی که داشته بسیار شیک و زیبا طراحی شده است و مورد پسندات واقع خواهد شد.از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه به یاد ماندنی برای دوستان خود استفاده نمایید و انها را شگفت زده کنید.

این جا کلیدی برای افراد حواش پرت و کسانی که همیشه عادت دارند دسته کلیسد های خود را گم کنند می تواند یک محصول بی نظیر و فوق العاده باشد.همین الان می توانید در یک چشم بر هم زدن در هر جای ایران عزیز که هستید با کلیک بروی دکمه خرید پستی محصول خود را سفارش داده ئ زمانی که به دستتان رسید وجه کالا رارداخت نمایید.ما در البرز خرید سعی نموده ایم که بهترین ها را برای شما عزیزان در نظر بگیریم.

 

کلمات کلیدی:

جا کلیدی حساس به صدا , خرید جا کلیدی ,خرید اینترنتی جا کلیدی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 72
  • بازدید کلی : 219